Tajništvo: 02 450 10 90 | Odjava prehrane: 02 450 10 98 info@abesednjak.si
Select Page

5. DAN (24. 5. 2024)
Po budnici in zajtrku je sledilo pakiranje. Nato smo odšli na sankališče Zlodejevo, kjer smo se peljali s sankami. Sledile so športne aktivnosti, kosilo in povratek proti domu.

Predviden povratek je okrog 16.45-17.00.

4. DAN (23. 5. 2024)
Dan se je začel z bujenjem ob 7.30. Imeli smo pol ure, da se pripravimo na zajtrk. Pri zajtrku smo lahko izbirali med različnimi jedmi in pijačami. Nato smo imeli pol ure časa, da si pospravimo sobe, saj so učitelji sobe tudi ocenili. Sledil je še en pohod v vremenu, ki nam ponovno ni bilo naklonjeno. Na poti smo videli raznolike rastline in živali, kot so krave in biki. Po vrnitvi smo imeli nekaj prostega časa in kosilo, kjer je bila hrana res okusna. Odpravili smo se v telovadnico, kjer smo izbirali med različnimi športi – košarka, nogomet, namizni tenis. Kasneje smo nekateri šli plavat, drugi pa so ostali v telovadnici. Po večerji smo se odpravili še v disko, kjer smo se imeli super.

Zapisala: Marko in Alen

3. DAN (22. 5. 2024)
Zjutraj smo se zbudili in odšli na zajtrk. Po zajtrku smo si pospravili sobe. Nato so učiteljice sobe tudi ocenile. Kasneje smo se podali na Pot med krošnjami, ki leži na višini 21. metrov. Nekateri so se iz stolpa spustili tudi po toboganu. Na poti smo izvedeli veliko zanimivih informacij o kamninah, drevesih in živalih. Nato sta sledila kosilo in počitek. Kasneje smo nadaljevali z različnimi dejavnostmi in športnimi aktivnostmi. Po večerji smo se odpravili na nočni pohod do razglednega stolpa.

Zapisala: Jadran in Larisa

2. DAN (21. 5. 2024)
Zbudili smo se zgodaj zjutraj in odšli na zajtrk. Po zajtrku so nas čakale različne dejavnosti, in sicer matematika, medsebojni odnosi, zvezdosled. Med prostim časom smo poslušali glasbo in se družili s sošolci. Nato je sledilo kosilo in športne dejavnosti. Po večerji smo imeli tudi večer družabnih iger.

Zapisali: Žana, Nedim, Elsa, Rebeka, Hana

1. DAN (20. 5. 2024)
Ob 8. uri smo se zbrali pred šolo in čez pol ure odšli z avtobusom na Roglo. Prispeli smo ob 10. uri in se razporedili v sobe. Svoje stvari smo pustili v sobah in odšli na kosilo. Po kosilu je sledil počitek. Potem smo se odpravili na pohod do Lovrenških jezer. Sledilo je nekaj prostega časa, ki smo ga lahko izkoristili na bazenu ali na igrišču. Po večerji smo se odpravili tudi v večerni kino.
Lepo se imamo in se že veselimo novih aktivnosti.

Zapisali: Nejc, Nik, Sami

Spoštovani starši in skrbniki.

Obveščamo vas, da so učenci ter učitelji varno prispeli na Roglo, kjer bodo cel teden v šoli v naravi.