Tajništvo: 02 450 10 90 | Odjava prehrane: 02 450 10 98 info@abesednjak.si
Select Page

Predviden prihod učencev iz šole v naravi je ob 17.00.

4. dan

Predzadnji dan v šoli v naravi smo začeli z okrepčilnim zajtrkom, po katerem so se učenci polni energije odpravili na tečaj plavanja. Nato so se preizkusili v veščini lokostrelstva, kjer so se mnogi prvič srečali z loki in puščicami.
Sledile so povezovalne igre, kjer so učenci krepili medsebojne odnose in spoznavali drug drugega.
Presenetil nas je obisk ravnateljice, ki je prišla preveriti, kako se imamo. Njen obisk je bil prijetna popestritev in učencem je bilo v veselje. Po kosilu smo se posvetili pisanju razglednic, ki so jih učenci prejšnji dan izdelali. Vsak je na razglednico zapisal svoje vtise in jih nato odposlal domov.
Po kosilu je sledil še en tečaj plavanja, kjer so učenci še dodatno utrdili svoje plavalne sposobnosti. Večer smo namenili predstavitvi sob. Vsaka skupina je morala predstaviti svojo sobo in pokazati svoje veščine v zabavnem tekmovanju “Pokaži, kaj znaš”.
Dan smo zaključili z zadnjim zabavnim večerom in spanjem na čudovitem Debelem Rtiču.

3. dan

Zjutraj smo se prebudili in se podali na bazen, kjer so učenci izboljševali svoje plavalne veščine. Sonce, ki je sijalo z vso močjo, nas je vabilo na prosto, zato smo izkoristili priložnost za igre na svežem zraku in uživali v toplih žarkih.

Po kosilu so se učenci zbrali pri izdelavi razglednic, nato pa se ponovno ohladili v bazenu, kjer so nadaljevali s plavalnimi vajami.
Večer je bil čas za pripravo na jutrišnji dogodek “Pokaži kaj znaš”. Učenci so vadili svoje točke, od petja do plesa in čarovniških trikov. Ko se je stemnilo, smo se vsi zbrali v skupnem prostoru, oblečeni v pižame in pričela se je zabava. Smeh, petje in ples so odmevali po prostoru.
Pred spanjem je učiteljica zbrala vse okoli sebe in jim prebrala pravljico. Po koncu pravljice so se učenci zaspano podali v postelje, kjer bodo sanjali o naslednjem dnevu pustolovščin v šoli v naravi.

2. dan

Po zgodnjem zajtrku smo se hitro odpravili na težko pričakovano kopanje. Preizkusili smo se v plavalnih tehnikah in se dosti novega naučili. Kasneje smo se podali v lov za zakladom. Po zasluženem počitku in kosilu smo pisali dnevnik šole v naravi in izdelali razglednice. Popoldan smo ponovno plavali. Večerja in kino večer sta poskrbela za čudovit zaključek drugega dne.

1. dan

V ponedeljek smo se ob 7. uri odpravili izpred šole, po treh urah vožnje smo prispeli na Debeli Rtič. Po sprehodu in kosilu smo se z ladjico odpravili proti Kopru, kjer smo si ogledali center Kopra, si privoščili sladoled in se igrali. Po prihodu v dom smo preživeli prost čas na igrišču, povečerjali in se opravili na nočen sprehod s svetilkami. Po dnevu polnem dogodivščin smo se odpravili spat, saj jutri pričnemo s plavanjem.

Spoštovani starši in skrbniki.

Obveščamo vas, da so učenci ter učitelji varno prispeli na Debeli Rtič in vam pošiljajo prve pozdrave iz šole v naravi.