Tajništvo: 02 450 10 90 | Odjava prehrane: 02 450 10 98 info@abesednjak.si
Select Page

Četrti dan šole v naravi

Zapis pripravile Izabela, Mia, Pia, Julija in Angelina iz 7. a.

Zjutraj so nas zbudili naši prijazni učitelji. Po zajtrku smo se obuli in oblekli ter se odpravili na smučišče. Vsaka skupina je smučala do skupne malice pred nihalko. Ker je bil sončen dan, nas je grelo sonce. Po skupni malici je potekal še drugi del našega smučanja. Ker ni bilo gneče, smo se lahko smučali do onemoglosti. Po koncu smo se odpravili na nihalko in se odpravili nazaj v dom ter pojedli okusno kosilo. Nato smo imeli prosti čas. Popoldan smo se razdelili po razredih in se odpravili na različne aktivnosti: nordijsko hojo, si ogledovali geografske značilnosti Bohinja in gledali film Divja Slovenija. Po večerji smo imeli predstavitev cirkuških veščin ter se tudi sami preizkusili v njih. Sledila je podelitev priznanj ter priboljški, ki nam jih je prinesla ga. ravnateljica. V CŠOD Bohinj smo zelo uživali.

Tretji dan šole v naravi

Zapis pripravili Anel, Minel in Nejc iz 7. b.

Zbudili smo se ob sedmih zjutraj in se odpravili na zajtrk. Potem pa smo se, tako kot prejšnje dni, odpravili na smučanje. Na smučanju smo zelo uživali, saj je bilo zelo toplo in sončno.

Po kosilu smo si ogledali film z naslovom Divja Slovenija, ki govori o rastlinskem in živalskem svetu. Zvečer smo se igrali družabno igro Activity. Razdelili smo se po razredih in priredili tekmovanje, ki je trajalo celo uro in pol. Bilo je zelo zabavno. Obiska nas je tudi naša ga. ravnateljica.

Drugi dan šole v naravi

Zapis pripravili Adel, Matic, Donart, Dino in Timon iz 7. a.

Danes smo se zbudili ob 7. uri, si pospravili postelje in se odpravili na zajtrk. Za zajtrk so bili kosmiči in različni namazi. Najboljši so bili kosmiči. Nato smo se pripravili za smučanje in se ob 8.30 odpravili na smučišče.

Učili smo se zavijati.

Po kosilu se je 7. a razred odpravil na pohod ob obali Bohinjskega jezera. Naučili smo se veliko. Po malici, domačem bohinjskem jogurtu, smo imeli čas za družabne igre ali igre z žogo. Zvečer smo se učili o astronomiji. Po kratkem uvodu v učilnici smo se odpravili na bližji travnik in si ogledali prečudovito zvezdnato nebo.

Prvi dan šole v naravi

Zapis pripravile Maya, Pika in Vita iz 7. c.

Danes smo počeli veliko zanimivih stvari. Že vožnja z avtobusom je bila zelo zanimiva. Po dveh urah in pol smo prišli na cilj – prispeli smo do našega 5-dnevnega »doma«. Potem smo se zelo hitro odpravili na smučanje.

Na Vogel smo šli z nihalko. Razgledi na sosednje gore in jezero so bili prečudoviti. Na vrhu smo se razdelili v skupine glede na naše smučarsko znanje. Nato smo se do 13. ure smučali oz. pričeli s prvimi zavoji. Več kot 20 učencev in učenk je prvič stalo na smučeh!

V domu nas je že čakalo dobro kosilo, po kosilu smo imeli kratko predstavitev o pravilih in organizaciji bivanja v domu.

Končno je napočil čas, ko smo prejeli ključe svojih sob, ki smo si jih z veseljem uredili: preoblekli smo si postelje, zložili oblačila v omare …

Ob 16. uri smo imeli predavanje o pravilih na smučišču, predvsem o tem, kako moramo poskrbeti za svojo varnost.

Po večerji je sledil nočni pohod s svetilkami do Ribčevega Laza.  V dom smo prišli zelo utrujeni.

Zdaj nas čaka priprava na spanje in pred spanjem še malo branja.

Za nami je zabaven dan!

Spoštovani starši in skrbniki.

Sporočamo vam, da so učenci in učitelji varno prispeli ter se nastanili v CŠOD Bohinj.
Pričakal pa jih je s soncem obsijan Vogel.